piątek, 22 sierpnia 2014

Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 10:02 PM
Seb?

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 10:57 PM
Boże, znowu pieprzysz się z C?

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 10:59 PM
Zadzwoń jak skończycie, musimy pogadać.


*Pięć miesięcy, 273 nieprzeczytanych wiadomości, 61 nieodebranych telefonów oraz 5 e-maili później*

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 11:37 AM
Seb, do cholery, co się z tobą dzieje? Gdzie zniknąłeś po wypadku?

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 11:42 AM
Kim jesteś?

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 11:45 AM
Co?

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 11:47 AM
Pytam się kim jesteś.

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 11:48 AM
To ja, Ash… Coś nie tak, straciłeś kontakty?

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 11:50 AM
Coś w ten deseń… Straciłem pamięć.

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 11:54 AM
Żartujesz? Żartujesz, prawda?

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 11:55 AM
Chciałbym. Więc… Byliśmy przyjaciółmi?

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 11:56 AM
Najlepszymi :) 
















Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 11:58 AM
Masz dziwną twarz…

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:00 AM
NIE MA twarzy ładniejszej niż moja!
tumblr_mtm1cwvipa1sxttdio3_500.jpg

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:02 AM
Zwracam honor.
Miałem innych przyjaciół czy byłem skazany na Ciebie?

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:03 AM
Hej! Powinienem się teraz obrazić!
Dlaczego mówisz, jakbyśmy już nie byli Twoimi przyjaciółmi?
Jest jeszcze Calum i Luke.



















Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:07 AM
Luke? Lucjusz?
Z którym z was byłem najbliżej?

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:10 AM
Lucas, a co?
Prawdopodobnie z Calumem, był Twoim chłopakiem. Całkiem ześwirował kiedy przestałeś się odzywać. BOŻE MUSZE MU POWIEDZIEĆ!!

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:10 AM
NIE! Wstrzymaj się, proszę! Nie mów na razie nikomu, dobra?

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:12 AM
Dlaczego? Ucieszyliby się, że nic Ci nie jest.

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:13 AM
Co się właściwie z Tobą dzieje? Gdzie jesteś?

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:20 AM
Ja.. Nie znam go, jakby na to nie patrzeć. Nie pamiętam go.

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:21 AM
Powinniśmy się spotkać. Gdzie teraz mieszkasz?

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:23 AM
Nie ważne, tu i tak nie można sprowadzać ludzi.
Może spotkamy się na mieście?

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:24 AM
W porządku, wezmę chłopaków.

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:25 AM
Nie mów Calumowi, dobrze?

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:26 AM
Dlaczego?

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:27 AM
Po prostu? Spotkam się z nim kiedy indziej, w porządku?

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:27 AM
A Luke?

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:29 AM
Możesz go przyprowadzić.

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:31 AM
Jakiś Ty wielkoduszny…

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:32 AM
Mogę Cie o coś zapytać?

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:32 AM
Jakbym miał wybór. Znam Cie, i tak byś zapytał.

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:34 AM
Mam Cie zapisanego jako “Wielkiego Imperatora Narodów Zjednoczonych”, dlaczego?

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:37 AM
Hahah, ponieważ kiedyś żartowaliśmy o tym, że mam zapędy polityczne czy coś… Ja byłem Imperatorem panującym nad całym światem, a wy moimi przydupasami ^^

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:38 AM
To tłumaczy “Przydupasa Imperatora #1”...

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:39 AM
Hah, tak, to Calum. Ty byłeś #2, a Luke Lucjuszem.

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:40 AM
Ej, czemu ja jestem #2?! I dlaczego Luke jest Lucjuszem?

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:42 AM
Cal obiecał, że zrobi Ci loda, a Lucjusz brzmi dostojniej niż Luke.

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:43 AM
O Boże.

Od:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:46 AM
Zawsze ten sam tok myślenia…
Calum pracował dorywczo w lodziarni swojego wujka, ale sądzę, że dostałeś takiego loda o jakim myślałeś.

Do:Wielki Imperator Narodów Zjednoczonych 12:47 AM
Ugh, jesteś okropny.

Część druga - Lucjusz 
Część trzecia Przydupas Imperatora #1

_______________
Proszę, mam nadzieję, że się podoba.
Na razie tyle z przeszłości Sebastiana :)

3 komentarze:

  1. [Ciekawy pomysł na notkę, podziwiam kreatywność :D Muszę się przyznać, że w kilku momentach się roześmiałam ;)
    Czekam na więcej notek związanych z przeszłością Sebastiana i może liczę na jakiś wąteczek, ale to już pod kartą ;p]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę notkę w takiej formie. Na początku trudno mi było się połapać. Ale w końcu ogarnelam to. I jest dobrze, że tak powiem. Więcej takich kreatywnyc, a zarazem fajnych notek życzę :)

    OdpowiedzUsuń